26 Şubat 2012 Pazar

İNCİLİ AHŞAP AYNA YAPTIM:))

   Çok ama çok beğeniyorum kendim yaptım diye midir?Küçük çerçevelerde yaptım aynı konsepte kısaca anlatıyorum ahşap malzemeleri satan mağazalardaki oval ayna çerçevesi ben yatay değil dikey astım kapıdan çıkarken üstümüze başımıza bakarız diye.Su bazlı gümüş rengine boyadım hayli bir boya harcadım:((Ama olsun netice bence güzel oldu.Sonra çerçevesindeki halat ipi Eminönün'den aldım.Sonra onları ördüm burası biraz zor elime çorap geçirip yardım alarak yaptım yoksa elleri kesiyor ipler.Ve silikonla yapıştırdım.İncileri de yapıştırdım.En son kokoşluk olarak gri sim döktüm.Sizce nasıl olmuş???

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) ben de kızımın odasına pembe olarak denemek istiyorum...Tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Pembe çok tatlı olur.İncileri alırken boncuk satan dükkanlarda cam inciler var onlar hem ağır geliyor düşebiliyor.Ve pahalı ben sonradan keşfettim, tuhafiyelerde plastik inciler var hem daha ucuz hem daha hafif aklınızın bir yerinde olsun:))

    YanıtlaSil