25 Şubat 2012 Cumartesi

BUGÜN GÜNLERDEN CUMARTESİ

                
                     Nuray Sayar'ın SIRRINI KEŞFET kitabını okumayanlara tavsiye ederim.Değişik 
bakış açıları aralıyor.Denemek isteyeceğiniz küçük sırlar veriyor.Ben de kitabı okuduğumdan beri 
günlerle ilgili, yazdıklarını uygulamaya çalışıyorum.
                 CUMARTESİ :Yeni bahar,kuş üzümü,kişniş,karanfil ve kabakla tütsü yaparak yeniliklerin hayatamıza girmesini kolaylaştırır.Diye yazıyordu ben karanfil ve yeni baharla yaptım
ama yanlış yaptığım birşey var halde tütsü olmadan  yanık kokusu geliyor.Yapmasını bilen varsa benle paylaşırsa çok sevinirim.
                 Daha bitmedi en güzeli mor bir kese yapın,iyi dilekler dileyin ve içine karanfil koyun.BURASI SÜPERR bu keseyi çantanızda taşıyın, asla paranız eksik olmayacaktır.
                  Manevi olaylara zaman ayırma günü ve bu günde gelecekle ilgili planlarımızda ki korkularımızdan arınırız diyor kitap.Son olarak evimizi taşımak istiyorsak bugünü seçmeliymişiz.Cumartesi bitmeden paylaşıyım dedim:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder