26 Şubat 2012 Pazar

BUGÜN GÜNLERDEN PAZAR

  Bugün tarçın tütselemek ve kokuyu içimize çekmek beyinde mutluluk hormonunu çoğaltır.
Evin dört tarafına tarçın çubuğu koyulduğunda mekanın enerjisi düzelir.Mutluluk,bolluk,bereket
ve huzur artar.
  Pazar günleri mutfak masası üzerine ceviz koyun.Mutfakta bir ayna masanın üzerini görüyorsa berket ve bolluk artar.Masanın üzerinden cevizi eksik etmeyin der kitap, daha da söyledikleri var.Kitabı mutlaka edinin...
   Benim yaptıklarıma gelince kitapta köşeli aynaları yatak odasına takmayın diyordu, bende bundan fırsat mutfağa tam masamın üstünü göstercek şekilde koydum.Mutfağımda fazla büyük olmadığından derinlik kattı bence güzel oldu.Şimdi tarçın çubuklarını bulup evin dört tarafına yerleştireyim mutluluğa çok ihtiyaç var çok MUTLU PAZARLAR:)))

2 yorum:

  1. Tarçın çubukların benden Yasemencim :)))

    YanıtlaSil
  2. Harikasın.Ben de bir tarçın çubuğun dört parçaya bölüp koymuştım:(Enerjiyi o yüzden gecikmeli bekliyorum..

    YanıtlaSil