31 Ağustos 2012 Cuma

ÇAKIL TAŞLARIM

 Kumsalda yürümeyi çok sevenlerdenim.Tek kusurum çakıl taşı,deniz kabuğu ne varsa ceplerime oda olmazsa  kucağıma doldururum.Armut dibine düşermiş.Kızım da benden bu sene anne kız topladık çakıl taşlarımızı :))
Taşları (diğerlerinin fotoğraflarını sonra koyacağım;) önce kurşun kalemle çizdim sonra Sudem'in sulu boyasıyla boyadım.Vernik gerekiyor sulu boya zamanla matlaşıyor.Vernik yoktu tırnak cilası olabilir gibi geliyor ama bir fikrim yok :((Bu arada burası önemli ben bu resmi internetten görsellerden bulup kaydetmişim .Ne yazık ki yapanın adını bilmiyorum ama onun ki çok muhteşem bir çizimdi ellerine sağlık bana ilham verdiği için de teşekkürler :)))

3 yorum:

  1. Çerçeveletip ya da ayaklık alıp dekoratif olarak evde kullanılır ne güzel yapmışsın ellerine sağlık :))))

    YanıtlaSil
  2. ben de taşları araştırırken buldum sizi.
    tırnak cilası kullanan çok olmuş. matlaşmadan boyayın ve fotoğraflarını koyun hadi!

    YanıtlaSil
  3. Ne yazık ki söylediğiniz başıma geldi.Sulu boya olduğu için herhalde renkleri soldu.Yapar yapmaz cilalamak gerekiyormuş:((

    YanıtlaSil